loading...
لوازم آشپزخونه
mohsen بازدید : 15 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

کفش لاغری پرفکت استپس ۲۰۱۳

کفش پرفکت استپس کاهش وزن
 
کاهش سایز
 
سوزاندن چربی های اضافه
 
شکل دادن به بدن بدون نیاز به باشگاه رفتن

1434787394 کفش لاغری پرفکت استپس 2013

قیمت : ۱۳۰,۰۰۰ تومان

kharid posti کفش لاغری پرفکت استپس 2013

 

کتونی لاغری پرفکت استپس ۲۰۱۳ سفید اصل
فرق اصلی کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ با دیگر کفش ها در فرم منحنی کف آن است، که باعث کاهش فشار از روی ستون فقرات تا ۴۳% و از مفاصل تا ۳۳% و انتقال آن به عضلات شکم، ران و باسن و همچنین افزایش چربی سوزی تا ۶۰% می شود.

برخی از امکانات و قابلیتهای کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳

- کاهش وزن
- کاهش چند اینچ از قطر شکم
- سوزاندن چربی های اضافه
- شکل دادن به بدن بدون نیاز به باشگاه رفتن
- بهبود گردش خون که باعث کاهش و برطرف شدن دردهای مربوط به زانوها و کمر میشود
- صاف شدن کمر که برای داشتن قامتی زیبا مورد نیاز است
- جلوگیری از فشار به مفاصل
و در مجموع باعث سلامتی کلی بدن شما می شود
از کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ در هر لحظه و هر مکانی میتوان استفاده کرد. برای منزل، سوپر مارکت، بیرون رفتن با بچه ها، در پارک، در محل کار، هنگام خرید از مراکز خرید و یا هر فعالیت دیگری میتوانید از کفش پرفکت استپس  ۲۰۱۳ سفید استفاده کنید.
هنگام راه رفتن با این کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ شما مقدار زیادی کالری مصرف میکنید و باعث تمرین دادن و استفاده از ماهیچه هایتان می شود. بهترین حالت این است که تاجایی که میتوانید از این کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ سفید هر روز و هر هفته استفاده نمایید.

 1404893064 کفش لاغری پرفکت استپس 2013

قیمت : ۱۳۰,۰۰۰ تومان

kharid posti کفش لاغری پرفکت استپس 2013

 

توجه فرمائید

 

سایز کفشهای لاغری فوق از شماره ۳۶ الی ۴۵ موجود میباشد

طریقه استفاده از کفش لاغری پرفکت استپس ۲۰۱۳ سفید :
کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ هیچ شباهتی به کفش های معمولی ندارد. نحوه طراحی مدرن آن این امکان را به شما می دهد که به شیوه کاملاً جدیدی راه بروید.
پیشنهاد می شود روزانه مدت ۲۰ تا ۴۰ دقیقه با کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ راه بروید. ده دقیقه به ده دقیقه زمان استفاده از این کفشها را اضافه کنید. تا زمانیکه بدن شما به این شیوه راه رفتن جدید عادت کند. در ابتدای کار ممکن است احساس ناراحتی یا درد در ناحیه پاها یا باسن نمایید، ولی با عادت کردن بدن شما به کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳، نتایج بسیار حیرت انگیز خواهد بود. این تأثیر شگفت انگیز حاصل طراحی بسیار علمی کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ میباشد.

1494405656 کفش لاغری پرفکت استپس 2013

قیمت : ۱۳۰,۰۰۰ تومان

kharid posti کفش لاغری پرفکت استپس 2013

رمز موفقیت پرفکت استپس ۲۰۱۳

رمز موفقیت کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ در طراحی منحصر به فرد لایه لایه آن است لایه هایی که تأثیر و فشار راه پیمایی مسافت های طولانی تر را نسبت به کفش های معمولی کاهش میدهند. کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ دارای یک کفی خاص میباشد که در جاهای حساس جهت تحریک تمامی ماهیچه های پشت، شکم، ران، و باسن لایه گذاری شده.

تکنولوژی مورد استفاده کتونی لاغری پرفکت استپس ۲۰۱۳ :

کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ بسیار راحت است و بدن شما را بدون نیاز به باشگاه رفتن شکل مناسب می دهد.
طراحی منحصر به فرد کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ از بالاترین سطح تکنولوژی برخوردار است به طوری که باعث فعال شدن ماهیچه هایی می شود که در استفاده از کفش های معمولی به کار وادار نمیشدند. کفی آن با محاسبات و روش های علمی انحنا داده شده به طوری که باعث این خواهد شد که بدنتان کالری بیشتری را در طول راه رفتن با این کفش خاص بسوزانید.
کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ کاملاً علمی طراحی شده تا بتوانید تمامی قسمت های بدنتان را شکل دهید و ماهیچه ها را محکم کنید، چند اینچ از قطر شکم کم کنید و کالری بسوزانید. قامتتان را تصحیح کنید و گردش خون را بهبود ببخشد. استفاده از کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ راحت ترین و سریع ترین روش برای داشتن اندامی زیبا، شکمی صاف و تخت و ماهیچه های ورزیده و سفت ران، داشتن پاهایی شکیل و در نهایت باعث جلوگیری از عارضه سیاه رگ های گشاد شده و انباشت چربی های زیر پوستی می شود. از مزایای دیگر کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ جلوگیری از فشار آمدن به مفاصل مچ پا، زانو و کمر میباشد که طراحی علمی و خاص این کفش فشار ناشی از راه رفتن را از مفاصل به عضلات منتقل میکند. و تمام این مزایا منحصراً با راه رفتن با کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ به دست می آید.

 1491390431 کفش لاغری پرفکت استپس 2013

قیمت : ۱۳۰,۰۰۰ تومان

kharid posti کفش لاغری پرفکت استپس 2013

تمرین

تمرین گرم کردن کششی و برگشتن به حالت عادی قسمت بسیار مهمی از تمرینهای شما هستند. حتماً به مدت دو دقیقه قبل و بعد از تمرین آنها را انجام دهید.
کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ فشار وارد شده از راه رفتن را می کاهد و از این طریق باعث محافظت از رباط های زانو و کمر میشود و این امر از طریق فعال ساختن تمامی ماهیچه های پاها حاصل میشود و از کوفتگی کلی بدن جلوگیری می شود و انحنای خاص کف کفش که به مرور باعث صاف شدن ستون فقرات و اصلاح شیوه راه رفتن شما میشود و قد شما بلند تر میشود.
اگر برای رفتن به باشگاه وقت ندارید و قصد کاهش وزن دارید و میخواهید شکمتان را کوچک کنید و در نهایت ماهیچه هایی محکم و سفت داشته باشید از کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ استفاده کنید و نتایج سریع را با چشم خودتان مشاهده کنید.
بدن رویاهایتان را خواهید داشت.

1409971504 کفش لاغری پرفکت استپس 2013
قیمت : ۱۳۰,۰۰۰ تومان

kharid posti کفش لاغری پرفکت استپس 2013


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 218
  • بازدید کلی : 3,755